يك كرم ضد آفتاب

۱۱۰ بازديد

"صورت او به تدريج در طول روز پينكر بود. من فكر كردم آن را فقط از يك كرم ضد آفتاب تحريك شده بود، بنابراين من او را در خانه و او به حمام داد، "كانن مي گويد. "وقتي كه او روز بعد بيدار شد، او واقعا تورم و تاول داشت، بنابراين من او را به ER منتقل كردم."

در آنجا پزشكان اذعان داشتند كه چهره كيلا خيلي متورم شده است، تشخيص قطعي دشوار بود. بهتر از حدس زدن آنها، پس از مشاوره با متخصص پوست متخصص پوست، سوزش سوزي بود، شايد ناشي از چيزي در كرم هاي ضد آفتاب.

بهداشت كانادا، همتاي كانادايي FDA ايالات متحده، تحقيق مي كند.

Renelle Briand، سخنگوي آژانس، مي گويد علاوه بر مورد Kyla، آنها از سه كودك ديگر كانادا كه در ماه مه در واكنش به كرم هاي ضد آفتاب Banana Boat واكنش نشان دادند، آگاه هستند. او مي گويد، اين بخش كوچكي از تعداد كل افرادي است كه از اين محصول استفاده مي كنند، اما اين سازمان محتاط است، زيرا هميشه ممكن است كه توليد كننده بتواند يك دسته بد را داشته باشد. او مي گويد كه در اين فرايند خيلي زود است كه حتي ممكن است حدس بزنيد چه چيزي ممكن است باعث واكنش شديد بچه ها شود.

كانن در مورد اعتراض خانواده در صفحه فيس بوك خود نوشته است. يكي از دوستانش خواسته بود عكسهاي كيلا را با گروه مامانش به اشتراك بگذارد، و از آنجا، هشدار ويروسي شد - كه بسياري از سوالات را از والدين نگران به عنوان پاسخ دادند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.